tiistai 20. maaliskuuta 2012

Tää lepääminen ei oo kyllä yhtään mun juttu!

Ai että kun mulla menee hermot tähän lepäämiseen! Vieläkään en oo tallille päässyt vaikka viikonloppuna alko tekemään hirveesti mieli moikkaamaan heppoja mutta minkäs teet kun hyvä että edes kävellä pystyy. Lääkekuuri ei oo kauheesti auttanut, aina hetki lääkkeen oton jälkeen on hyvä olo, mutta aika nopeesti se kipu tulee takasin.

Tänään kävin vaan aamulla tekemässä koulussa kokeen ja loppupäivän oonkin katellut leffaa ja Jersey Shorea ja liikkuminen on rajottunut keittiössä ja vessassa käymiseen. Huomenna kumminkin koitan lääkkeiden voimalla lähteä Kaisun mukaan Klaukkalaan ja loppuviikosta on pakko päästä tallille, sattu sitten miten paljon tahansa!

Ja voi että miten innoissani mä oon, enää 1,5 viikkoa ja Holas muuttaa!! <3 Eihän tätä oo ooteltu kun semmonen 5 kuukautta...

Oli pakko tulla kirjottelemaan, vaikka aika turha tää olikin, nyt mä lähen takasin lepäämään ja kattomaan Jersey Shorea!

PS. Koitan tän illan aikana saada väsäiltyä omat välilehdet musta ja hepoista! :)

© Krista Sääski

©  Joanna Tauschi

© Sanna Nikkinen

© Krista Sääski


















©  Krista Sääski

2 kommenttia:

  1. Duudeli, olen pahoillani viime kertaisesta !!

    Meijän pitää nähä vielä ennen ku lähen poooois !!

    Torstillaki on ikävä sua !! :D

    VastaaPoista
  2. WTF minne sä oot lähössä ?!?!?!?!?!?! call me ASAP! i miss torsten också <3

    VastaaPoista