lauantai 17. maaliskuuta 2012

Heheheh hupsista!

Oho, kirjottelu vähän jäänyt, mutta mulla onkin hyvä syy! Tänä viikonloppuna tulee kolmas viikko täyteen etten ole käynyt tallilla!

Holas muuttaa huhtikuussa Tuomarinkylään niin keräilen nyt voimia ja pidän vähän lomaa tallilta että jaksan sitten myös käydä kun Holas tulee :) Viime viikolla oli tarkoitus mennä tallille mutta viikko sitten sainkin tämmösen kivan pikku riesan nimittäin penikkataudin <3 Jalat ihan totaalisen kipeet kokoajan, viime ma ja ti ei meinannut edes kävely sujua ja koulun portaissa kesti pari minuuttia :D Hoitona on pelkkä lepo ja oon joka pvä viilentänyt noita jalkoja ja torstaina alotettiin muutaman päivän tulehduskipulääkekuuri (siinäpä vasta pitkä sana... :D). Koko tauti siis on tullut lenkkeilyn mukana, oon lenkkeillyt turhan rankasti ja terkkari vielä mietti sitä kun koko talven oon lenkkeillyt lumella ja nyt kun lumet sulaa niin on niin paljon kovempi pohja juoksemiselle.

Nojoo, mutta kumminkin nyt pitäis vaan koittaa ottaa rauhallisesti, ei saa juosta (ihan ku mä edes semmosta pystyisin näiden jalkojen kanssa tehä) ja kaikki ylimääräinen kävely jättää pois, tosi kiva!

Mutta postauksia tulee taas lisää kun pääsen eroon tästä penikkataudista ja pääsen raahautumaan tallille asti! :D

1 kommentti:

  1. Käy kateeks :DD

    Mut oon yllättyny tost tauosta kuitenki !

    VastaaPoista