keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Because I’ll always remember you the same

Heti ensimmäisenä pahoittelen tätä mun aktiivisuutta koko blogin suhteen! Aika ja jaksaminen on vaan ollut tosi minimissä, varsinkin nyt koulun alkujen jälkeen tuntuu ettei jaksa tehdä yhtään mitään ylimäärästä!

Viime postauksessa kerroinkin siitä maneesin hajoamisesta mikä saatiin onneksi viime viikolla kuntoon ja ei ole sen suhteen mitään ongelmaa :) Oon taas hoidellut heppoja normaalisti, ratsastin Viirin parina päivänä loppuviikosta. Ekalla kerralla mentiin maneesissa samalla kun katolta tiputeltiin lumia, eli maneesi oli tyhjillään. Kyllä siellä pari kertaa joku kävi pyörähtämässä mutta muuten oltiin yksin. Mä olin ihan paniikissa, Viiri vaan humputteli menemään mitään ihmettelemättä :) Viiri oli vähän tahmea silloin ja muutenkin tosi ärsyttävän tuntunen!

Käytiin myös kerran ilman satulaa maastossa ja Viiri tykkäs tosi paljon ja hanateltiin paljon :) Lauantaina mentiin puolikkaassa isossa maneesissa, oli sen verran ahdasta että mun oma keskittyminen katosi kokonaan. Viiri oli kumminkin ihan kiva :) Vasen laukka on taas ollut ihan järkyttävä ja yleensä olen tehnyt kaiken laukkatyöskentelyn oikeaan kierrokseen ja vasempaan kierrokseen vaan laukannut suoralla uralla ja ympyrällä.

Tippiä ja Pomppista oon kävelyttänyt ja laitellut Hannelle kuntoon ja hoitanut pois. Pomppis oli yskinyt toissapäivänä niin on nyt kevyemmällä ettei tule kunnolla kipeäksi. Hannella ja Pompulla oli myös viime viikolla Kikon valmennus ja Pomppis oli lopussa tosi hieno!

Oon kohta lähössä Kaisun kanssa Holaksen luo, joten teen kuvahaasteen vasta illalla. Löysin äsken koneen uumenista ihan supersöpön kuvan Holaksesta, mun ja H'n ihan ekoilta päiviltä! Anteeks suttaus, mun ilme oli vähä järkyttyny :DD


i'd rather stay awake 
watchin' the sun rise 
'cause after the tear dry 
it's you that I'm seeing 
i'd rather stay awake 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti