keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Että tällästä...

Pahoittelen postaustauosta! Enpä kyllä ole viikkoon tallille ollut ja tähän liittyykin tän koko postauksen asia.

Mä en nyt tiedä onko tää kauheen fiksua kirjottaa ja julkasta tätä tekstiä kun mikään ei ole vielä varmaa mutta antaa mennä. Mulla on nyt jo monta päivää (nojoo, onhan näitä ajatuksia ennenkin päässä pyörinyt, mutten koskaan oo ollut asioista näin varma) että haluaisin lopettaa koko heppailun. Tää koko harrastus vie ihan hirveesti mun vapaa-aikaa ja energiaa, enkä mä enään tunnu nauttivan tästä. Tähän ei vaikuta kukaan henkilö, vaan ihan 100 prosenttisesti mun omat fiilikset. Ei kai kukaan vapaaehtoisesti halua tehdä jotain mistä ei enää nauti eikä oikeastaan tykkäkään? Sen sijaan oon miettinyt sitä että jos lopettaisin, mulla ois enemmän aikaa nähdä kavereita, olla perheen kanssa ja haluisin alkaa käymään salilla ja treenaamaan kunnolla (mitä en ajanpuutteen takia oo pystynyt tekemään). Mulla on aika vahvat fiilikset asiasta, onhan tää tottakai tosi rankkaa lopettaa, onhan Viiri ja Holas tosi tärkeitä. Puhuin Kristan kanssa, Krista sano että on mielummin ilman hoitajaa ja katellaan kesällä jos haluan taas alkaa käymään tallilla kun on enemmän aikaa. Kaisu ei oo vielä mun viestiin vastannu. 

Blogin pito tuskin jatkuu, kun en omasta yksityiselämästä sen tarkemmin tykkää kirjotella. Enköhän mä kuitenkin vielä postaile kun oon saanut puhuttua Kaisun kanssa ja saanut mieittyä asiat kuntoon.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti