lauantai 28. huhtikuuta 2012

Oon tehny lupauksen, mä elän päivä kerrallaan

Jes, nyt alkaa jo tuntua siltä että se kesä ihan oikeesti tulee! Tänään +15 ja aurinko paistaa <3

Kävin tänään pitkästä aikaa tallilla, Krista & Etabeta sekä Isa & Champpa tuli mua pysäkille vastaan. Kateltiin Kristan kanssa joku tunti kisoja. Holas hyppäs kisoissa, H oli ihan intopiukeena! 

Mentiin sitten talliin nappaamaan Viiri mukaan ja Krista piti mummelia kiinni sen aikaa kun harjasin sen. Käytiin sitten kävelemässä kymmenisen minuuttia ja otettiin vähän kuvia kartanon edessä.

Oli taas tosi kiva käydä tallilla :) Tällä hetkellä tuntuu kuitenkin siltä että taidan pitää toukokuun lomaa tallilta. Varmasti käyn heppoja ja kavereita moikkaamassa mutta sen enempää tuskin käyn. Tekstiä tuli nyt vähän, halusin kuitenkin tulla kirjottelemaan ja laittaa näitä kivoja Kristan kuvaamia kuvia tänne :) Kristalle taas ISO kiitos kuvista!! 


EtaBeta :)
Riemuidiootit... :D


Kommunikaatiokatkos :----D










Söpö Viiri <3

Mietin tossa äsken että miten teen tän blogin kanssa. Toisinaan ois kiva kirjotella välillä ku käy tallilla ja laitella kuvia, oon esimerkiks menossa ens viikolla moikkaamaan Suvia ja Maaraa sekä Nuppua :) Voisin myös välillä kirjotella tänne muitaki ku heppajuttuja, jos jotain kiinnostaa? Saa nähdä jos mulla ei oo mitään inspistä kirjotella nii poistan koko blogin. Onks lukijoilla mielipiteitä?

It has always been you, it will always be you <3


<3: emma




2 kommenttia:

  1. Riemuidioottikuvassa Eetu kattoo mua just sillee "AUTA HELP HELP HELP":D Oivoivoi:D Ja et poista, päivittelet sit ain ku jtn teet jos siltä tuntuu:)

    VastaaPoista