maanantai 16. tammikuuta 2012

Päivittelyä


Heipsan! Kirjottelu on vähän jäänyt kun on ollut niin paljon kiireitä, eikä oikeastaan oo ollut edes fiilistä kirjottaa ja koulussa sellanen tilanne päällä et huhhuh!

Muisti pätkii tällä hetkellä niin paljon etten muista oikeastaan kauheasti alkuviikosta, joten skippaan suoraan viikonloppuun :D

Perjantaina olin tallilla ja hoidin Strenian ja Viirin. Kävin taluttelemassa molempia reilu 30min, harjailin ja hoitelin muuten. Pesin myös molempien suitset.

Lauantaina olin niin kamala fiilis ja muuta menoa niin en ollut tallilla ollenkaan.

Sunnuntaina lähtö venähti melko paljon niin menin vasta illalla tallille. Ehdin harjailla Strenian ja leikkailla jalka-, parta- ja korvakarvoja kun menin moikkaamaan Jessicaa naapuritalliin ja jubailtiin siinä hetki. Kun tulin takasin laitoin Strenialle loimet päälle ja suitset päähän ja käytiin kävelemässä joku 45min. Aasi oli tosi nätisti, mitä nyt vähän aaseili.
Tallissa otin suoraan vesariin ja pesin jalat ja hännän. Pesin kanssa käppäilysuitset ja harjasin suojat sun muuta.

Ja näin Nupun lähtiessä ja kun luulin että hoidettavia olis se yks vähemmän niin eikös niitä heti tule lisää! :D Oltiin Hannen kanssa kahestaan tallissa ja mun auttaessa Tippiksen kanssa Hanne kysyi jos voisin alkaa auttelemaan sillontällön Tippiksen ja Pomppiksen kanssa niin sanoin että voin, ja todellakin vaan sillointällöin. Saa nyt nähä saanko ihan oikeesti kadotettua mun motivaation lopullisesti näillä hommilla, pitää heti vähentää jos tuntuu siltä... :D

Tänään mentiin Kaisun kanssa Hööksin kautta Klaukkalaan. Hööksistä Kaisu osti Holakselle B-vitamiiniä, MSM'ää ja hokkeja + Kaisu osti mulle kertakäyttöset varpaanlämmittimet mitkä varmana tulee tarpeeseen! :)

Hööksiltä mentiin Klaukkalaan ja hain heti ekana Holaksen tarhasta. Harjailin ja laiteltiiin kuntoon ja mentiin maneesiin (minkä pohjaa on korjailtu, alkaa olee hyvässä kunnossa!). Kaisu käveli ja ravaili hetken ja laitto mut vielä lopuks selkään. Tein eka käynnissä hommia, ja kun muistin ulko-ohjan olemassaolon Holas parani tosi paljon! Kaisukin sano että Holas kulki käynnissä paremmin mun kanssa mitä ennen, jee! Otin myös molempiin suuntaan pari kierrosta ravia, parit ympyrät ja muuten uraa pitkin. Ravissa annoin mennä vähän pidemmällä ohjalla ja lopussa annoin ihan pitkät ohjat. Käppäiltiin kymmenisen minuuttia ja vein Holaksen talliin.

Tallissa otettiin kamat pois ja Kaisu harjaili Holasta sillä aikaa kun pesin suitset, satulan ja panssarin (jotka Kaisu oli jättänyt erittäin puhtaaseen kuntoon <3).

Huomenna mulla onkin  Critiqueques- blogin arvonnasta voitettu yksityistunti Stall Nybackaan, ja kyllä jännittää! Tunnillahan oon ollut viimeks vajaa vuos sitten, jos omistajien pitämiä tunteja ei lasketa... Sain myös mun saappaat Kaisulta korjauksesta! Jee!

Oon nyt meiän kannettavalla niin heitän tähän jotain satunnaisia melko vanhoja kuvia.

Strenia, kesä 2011, kuvannut Krista Sääski


Holas, syksy 2011, kuvannut Krista Sääski

Alondro, kevät 2011, kuvannut Krista Sääski

Viiri, kesä 2011, kuvannut Krista Sääski

Viiri, kesä 2011, kuvannut Krista Sääski

Viiri, kevät 2011, kuvannut Krista Sääski

Tösen, syksy 2011, kuvannut Sanna Nikkinen

Viiri, talvi 2011, kuvannut Krista Sääski

Nalle, kesä 2010, kuvannut Sanna Nikkinen

HUPS! Nalle, kesä 2010, kuvannut Sanna Nikkinen (huomatkaa VÄHÄN vasemmalle kipannut satula...)

2 kommenttia:

  1. Miks musta välillä tuntuu, että oon kuvannu sua paljon?:D

    VastaaPoista
  2. miks musta välillä tuntuu et saan kirjottaa joka kuvaan copyt sulle? :D

    VastaaPoista